Sunday, June 3

suatu hari nanti



the future~
huh.. =_=
suatu perkara yang penuh dengan misteri.. namun ianya boleh dirancang..
since my sister, SitiKhadijah masuk INTEC.. everybody start asking me some like this question..

''Usop nak pergi mane pulak lepak ny??''
''Usop nak amik course ape pulak??''

n many more question with the same theme like this la..
aku pun.. -____-'
pikir2..  huhu.. xtau la nak jawab camne..
banyak sangat course yang memikat hati ni..


seni memang menarik.. penuh dengan keindahan..
seriously,, aku memang minat seni..
one of my ambition when i was in primary school was a designer..

 
but my mom suggested me to take syarie'..
walaupun aku ni ta pandai sangat bab ni,,
tapi aku rase ta de la susah sangat mcm bidang2 duniawi yg lain..

and the last thing yang aku terfikir untuk aku ambik adalah

this is engineering..
haha.. tapi ade org kate bidang ni susah.. tp xpe la..
baru mencabar.. ceh,, bajet lak aku ni..

so,, konklusinya..
ta kisah la dapat apepun..
yang penting do the very best!! yeah..

chaiyokk usop =)


cuti sudah habis!! >,<

No comments:

Post a Comment