Monday, December 12

~cerita hari ini~

setelah lama ta meng'update post.. tetibe rase nak post something walau ta tau nak tulis ape.. ermm,, semalam kemas rumah atok.. penat giler walaupn aku x tolong sangat.. haha.. =D.. tadi pegi rumah atok kejap.. da banyak gak yang da siap kemas.. da tinggal sikit da barang2 kat beranda belakang tu.. sebelum ny macam barang jualan murah at pasar lambak.. HAHA.. 
leby kurang cm ni la banyak nye.. ehh,, lagi banyak dr ny.. haha
pinggan mangkuk + cawan piring nye ta nak banyak pulak.. macam da bulee buat kenduri besar besaran da.. haha.. oke2..  mase aku sampai tadi.. pakcik makcik aku baru lepas makan.. aku pn sambung abiskan lauk pauk yang ada.. after that,, pakcik aku buka cerita about me time kecik2 dulu.. memang lawak la!! he said that i'm talkative mse kecik.. tapi da besa ny aku lagi pendiam.. seriously,, macam ta caye aku ny banyak cakap mase kecik.. tapi brdasar citer2 yang pakcik makcik aku sampaikan,, aku rase betul la.. HAHA.. kalau korang dengar citer aku pn aku rase korang gelak punyer la.. kalau ta lawak pn mesti korang gelak kesian.. haha.. oke ta berapa lawak usop.. 
lawak mega usop~

sejak da besa ny,, mulut aku rase berat nak cakap.. ta tau la pehal.. bukan ta nak cakap.. cume ta tau nak cakap pe.. ye, tu faktor pertama.. kedua aku rase aku malu nak cakap.. haha.. ta de confidence nk cakap something.. lagi2 kalau cakap depan orang ramai.. urgh,, jangan la.. aku ny da la jnis yang nervous ta tentu pasal.. haha.. aku bukan sombong,, cume ta tau nak cakap ape je.. ermm,, da ta tau nak ckp pe da.. hurmm..  ta pe laa.. ada hikmahnya.. setiap yang berlaku pasti ada hikmah di sebalik nya.. oke la.. da malam sangat ny.. tido la jom.. kalau bangun awal ley qiam nnty.. huhu.. gud nite n sweet dream k... adios..
btw,, esok insyaAllah aku nak pegi Segamat.. jalan2.. klu jadi la.. haha.. lastly,, jom layan mat luthfi.. memang LAWAK MEGA la kbnyakan video dia.. hope u all enjoy~ kbhaaiii!! wasalam...


No comments:

Post a Comment