Tuesday, December 13

europe trip~ =P

as salam..

 fuhh.. baru balik dari Mersing Segamat.. penat betul duduk dalam kete.. belum drive agy.. nasib baik ade Sinar Pagi.. 
MUZIK RETRO TERBAIK
 baru ta bosan sangat.. dengar le Abang Jem n the gang merepek pagi ny.. walau pun kadang-kadang ta berape lawak.. haha.. sampai je Segamat,, tunggu kawan pakcik aku da berejam-rejam.. bank ramai orang katenyer.. tapi tape la.. dapat jalan-jalan sikit kat banda Segamat tuu.. banyak betul kedai.. (memang la!!) haha.. seronok la ari ny.. pakcik aku siap belanja makan agy.. sedap3~ thankz pakcik!!

sampai je rumah ingat na tido.. tapi nampak lappy ny meminta-minta aku gunakan dy.. da ta jadi tido.. haha.. oke la... na tido la.. lastly,, aku tinggalkan tekateki ny untuk kamu semua jwab ea.. pakcik aku bagi tadi..

Banyak banyak sakit,, sakit ape yang paling sakit??

cube teka!!
jawab la tekateki ny ea.. nak jawapan mintak aku.. =P
gtg.. wasalam.. 

No comments:

Post a Comment